Studelta is een talentenorganisatie die getalenteerde HBO- en WO-studenten relevante werkervaring biedt. In de visie van Studelta maakt een student de grootste ontwikkeling door met een (bij)baan die aansluit op de studie. Het bedrijf is een jong en open organisatie zonder hiërarchie, daarom noemt Studelta zich ook wel een ‘ronde organisatie’.
Terra Preta heeft voor Studelta een scala aan communicatie-uitingen verzorgd. Wij zijn Studelta vanaf haar ontstaan van dienst geweest en hebben bijgedragen aan de vorming van het merk. Hieronder worden enkele diensten uitgelicht.
De visie van Studelta vormt de basis van het logo. Terra Preta heeft gekozen de verandering van een ‘hiërarchische organisatie’ naar een ‘ronde organisatie’ uit te beelden in drie iconen: driehoek, tussenvorm en cirkel. Hiermee worden de kernbegrippen ‘ontwikkeling’ en ‘openheid’ gecombineerd.
Terra Preta heeft vele nieuwsbrieven en brochures voor Studelta vormgegeven, die door de talentenorganisatie wordt uitgegeven in diverse sectoren. De bovenstaande afbeelding is er een van Your Your Talent – Overheid. Het getoonde exemplaar betreft het eerste nummer voor de sector Overheid en is gedrukt op een FSC-gecertificeerd papiersoort.
Wij hebben diverse fotografie verzorgd voor Studelta. Zo hebben wij bijvoorbeeld de Studelta-dag vastgelegd en portretfoto’s van het team van Studelta gemaakt.